Vlečka Brno-Chrlice - průmyslový areál

Faktografie

Vystavěna:po 1954
Ukončení provozu:v provozu
Číslo vlečky:5022
Délka:1,9 km (2,4 km s rozvětvením)
Vlečka do průmyslového areálu vykružuje elegantní oblouk and Dvorským potokem v Chrlicích.
Vlečka do průmyslového areálu vykružuje elegantní oblouk and Dvorským potokem v Chrlicích.

Vlečka firmy Raven ze stanice Brno-Chrlice odbočuje na jižním zhlaví stanice souběžně s vlečkou do sila a přibližně 1,5 km dlouhým obloukem ve tvaru písmene U se stáčí nejprve k východu společně s tratí Brno - Přerov (300), poté k severovýchodu a posléze opět k východu, kde končí 0,5 km dlouhým přímým dvojkolejným úsekem v průmyslovém areálu, kde sídlí větší počet firem. V roce 2014 byla vlečka v pravidelném provozu.

Vlečka odbočuje z jižního zhlaví stanice <a href=/Tema/Brno-Chrlice%20%28%C5%BEst%29>Brno-Chrlice</a> společně s <a href=/Tema/Vle%C4%8Dka%20Brno-Chrlice%20-%20silo>vlečkou do sila</a>.
Vlečka odbočuje z jižního zhlaví stanice Brno-Chrlice společně s vlečkou do sila.
Ze stanice vychází jižním směrem podle trati Brno - Přerov (na fotografii vpravo).
Ze stanice vychází jižním směrem podle trati Brno - Přerov (na fotografii vpravo).
Ospalá odvratná kolej končí pod stínuplým ořešákem.
Ospalá odvratná kolej končí pod stínuplým ořešákem.
Vjezdové návěstidlo do <a href=/Tema/Brno-Chrlice%20%28%C5%BEst%29>Brna-Chrlic</a> ve směru od <a href=/Tema/Sokolnice-Telnice%20%28%C5%BEst%29>Sokolnic-Telnice</a> společně s odvratnou kolejí lemovanou dvojicí seřaďovacích návěstidel na vlečce do průmyslového areálu.
Vjezdové návěstidlo do Brna-Chrlic ve směru od Sokolnic-Telnice společně s odvratnou kolejí lemovanou dvojicí seřaďovacích návěstidel na vlečce do průmyslového areálu.
V roce 2014 vlečka trpí podudržovaností, která se projevuje na několika místech propady kolejového spodku.
V roce 2014 vlečka trpí podudržovaností, která se projevuje na několika místech propady kolejového spodku.
Mostek přes místní komunikaci za areálem sila v Chrlicích.
Mostek přes místní komunikaci za areálem sila v Chrlicích.
Přes bujný porost okolo vlečky vykukují vrcholky budovy průmyslového areálu. Zdá se však, jako by kolej vedla jinam…
Přes bujný porost okolo vlečky vykukují vrcholky budovy průmyslového areálu. Zdá se však, jako by kolej vedla jinam…
…ve skutečnosti však ladnými protilehlými oblouky tvau S vchází přímo do areálu průmyslových podniků.
…ve skutečnosti však ladnými protilehlými oblouky tvau S vchází přímo do areálu průmyslových podniků.
Brána za lokomotivní remízou zůstává v posledních letech trvale otevřená. Tedy vstupme.
Brána za lokomotivní remízou zůstává v posledních letech trvale otevřená. Tedy vstupme.
Malé kolejiště v areálu končí kusou kolejí mířící slepě na západ, směrem, kde lze za poli tušit chrlickou stanici.
Malé kolejiště v areálu končí kusou kolejí mířící slepě na západ, směrem, kde lze za poli tušit chrlickou stanici.
Anglická výhybka u lokomotivní remízy na západním konci kolejiště nejvýchodnější brněnské vlečky.
Anglická výhybka u lokomotivní remízy na západním konci kolejiště nejvýchodnější brněnské vlečky.
Západní zhlaví kolejiště v areálu. Úplně vlevo vlečka přicházející ze stanice <a href=/Tema/Brno-Chrlice%20%28%C5%BEst%29>Brno-Chrlice</a>, dál kusá kolej, anglická výhybka a lokomotivní remíza.
Západní zhlaví kolejiště v areálu. Úplně vlevo vlečka přicházející ze stanice Brno-Chrlice, dál kusá kolej, anglická výhybka a lokomotivní remíza.
Celkový pohled (k východu) na zvlněné kolejiště vlečky uvnitř areálu.
Celkový pohled (k východu) na zvlněné kolejiště vlečky uvnitř areálu.
Čtyři nejvýchodnější výhybky v Brně.
Čtyři nejvýchodnější výhybky v Brně.
Západ slunce nad vlečkovým kolejištěm v průmyslovém areálu v Chrlicích (pohled na západ).
Západ slunce nad vlečkovým kolejištěm v průmyslovém areálu v Chrlicích (pohled na západ).
Kolejiště končí pod masivní konstrukcí mostových jeřábů společnosti Raven CZ.
Kolejiště končí pod masivní konstrukcí mostových jeřábů společnosti Raven CZ.
 
Článek ze dne 1. 5. 2014 byl naposledy upraven dne 1. 5. 2014 a zobrazen celkem 1157×, naposledy dne 29. 5. 2017 v 22:07.
 
   

Články související s tématem

Zpět | Nahoru

Brno-Chrlice (žst)
Brno-Chrlice (žst)
Název stanice: Brno - Chrlice Číslo stanice: 340752 Zkratka: CRL Kilometrická poloha: 8,801 …
Brno-Chrlice (žst)
Brněnské vlečky
Brno sice nepatří mezi nejprůmyslovější města Česka, ale svojí velikostí se řadí na druhé místo po Praze a tomu odpovídá také poměrně vysoký počet průmyslový…
Brno-Chrlice (žst)
Vlečka Brno-Chrlice - silo
Faktografie Vystavěna:? Ukončení provozu:v provozu (2014) Číslo vlečky:? Délka:0,8 km s rozvětvením 1,5 km Vlečka odboč…

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka: