Zpět by se nemělo měnit. Druhé Brno
 
 

Brno

Předchozí Zpět Následující

Za ocelovou lávkou následuje železniční most. Náhon protékal kdysi posledním (nejvýchodnějším) obloukem Severního viaduktu, který v roce 1846 vyvedl dráhu z hlavního nádraží skrze průmyslová předměstí. Brno, CZE 26. 4. 2017

Za ocelovou lávkou následuje železniční most. Náhon protékal kdysi posledním (nejvýchodnějším) obloukem Severního viaduktu, který v roce 1846 vyvedl dráhu z hlavního nádraží skrze průmyslová předměstí.Za ocelovou lávkou následuje železniční most. Náhon protékal kdysi posledním (nejvýchodnějším) obloukem Severního viaduktu, který v roce 1846 vyvedl dráhu z hlavního nádraží skrze průmyslová předměstí.Za ocelovou lávkou následuje železniční most. Náhon protékal kdysi posledním (nejvýchodnějším) obloukem Severního viaduktu, který v roce 1846 vyvedl dráhu z hlavního nádraží skrze průmyslová předměstí.Za ocelovou lávkou následuje železniční most. Náhon protékal kdysi posledním (nejvýchodnějším) obloukem Severního viaduktu, který v roce 1846 vyvedl dráhu z hlavního nádraží skrze průmyslová předměstí.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.