Brno

Předchozí Zpět Následující

Nejstálejším prvkem v okolí je tak areál Královopolské strojírny, který se mění jen velmi pomalu. V roce 2016 tak díky strojírně přežívá staré nádraží s pletencem strojírenských vleček, i když na místě jižního zhlaví vyrostla obludná dálniční křižovatka a vlečka do cihelny (a později teplárny) Červený mlýn musela být přeložena cca o 100 m na východ (pravý dolní roh snímku). Na místě staniční budovy dnes burácí přetížené kamiony. Brno, CZE 10. 12. 2016

Nejstálejším prvkem v okolí je tak areál Královopolské strojírny, který se mění jen velmi pomalu. V roce 2016 tak díky strojírně přežívá staré nádraží s pletencem strojírenských vleček, i když na místě jižního zhlaví vyrostla obludná dálniční křižovatka a vlečka do cihelny (a později teplárny) Červený mlýn musela být přeložena cca o 100 m na východ (pravý dolní roh snímku). Na místě staniční budovy dnes burácí přetížené kamiony.Nejstálejším prvkem v okolí je tak areál Královopolské strojírny, který se mění jen velmi pomalu. V roce 2016 tak díky strojírně přežívá staré nádraží s pletencem strojírenských vleček, i když na místě jižního zhlaví vyrostla obludná dálniční křižovatka a vlečka do cihelny (a později teplárny) Červený mlýn musela být přeložena cca o 100 m na východ (pravý dolní roh snímku). Na místě staniční budovy dnes burácí přetížené kamiony.Nejstálejším prvkem v okolí je tak areál Královopolské strojírny, který se mění jen velmi pomalu. V roce 2016 tak díky strojírně přežívá staré nádraží s pletencem strojírenských vleček, i když na místě jižního zhlaví vyrostla obludná dálniční křižovatka a vlečka do cihelny (a později teplárny) Červený mlýn musela být přeložena cca o 100 m na východ (pravý dolní roh snímku). Na místě staniční budovy dnes burácí přetížené kamiony.Nejstálejším prvkem v okolí je tak areál Královopolské strojírny, který se mění jen velmi pomalu. V roce 2016 tak díky strojírně přežívá staré nádraží s pletencem strojírenských vleček, i když na místě jižního zhlaví vyrostla obludná dálniční křižovatka a vlečka do cihelny (a později teplárny) Červený mlýn musela být přeložena cca o 100 m na východ (pravý dolní roh snímku). Na místě staniční budovy dnes burácí přetížené kamiony.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Druhé Brno [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-11-15]
Dostupné z: http://druhebrno.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Kralovo_pole_zst/kralovo_pole_zst_mapka_4.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze