Brno

Předchozí Zpět Následující

Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu. Brno, CZE 10. 12. 2016

Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.Na mapě velkého Brna z roku 1936 je žlutou barvou zvýrazněna původní výpravní budova. Dobře lze také vypozorovat, jak se mezitím za 29 let rozrostla Královopolská strojírna včetně sítě nových vlečkových kolejí; vlečka do Montursdepa zůstává v provozu. Přestože v roce 1936 se už nad starým nádražím začaly stahovat mraky, nová dráha pod Kociánkou byla teprve ve fázi projektu a stanice měla před sebou ještě 26 let provozu.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Druhé Brno [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-03-24]
Dostupné z: http://druhebrno.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Kralovo_pole_zst/kralovo_pole_zst_mapka_2.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze