Brno

Předchozí Zpět Následující

Součástí vlečky Královopolské strjírny je také zadlážděný úsek se žlábkovými kolejnicemi a tramvajovými výhybkami - snad pozůstatek z doby, kde se po kolejích stanice proháněly nově vyrobené tramvaje. Škodovky, plecháče a další typy vyjely z bran závodu do ulic Brna, Ostravy či Teplic. Brno, CZE 17. 2. 2015

Součástí vlečky Královopolské strjírny je také zadlážděný úsek se žlábkovými kolejnicemi a tramvajovými výhybkami - snad pozůstatek z doby, kde se po kolejích stanice proháněly nově vyrobené tramvaje. Škodovky, plecháče a další typy vyjely z bran závodu do ulic Brna, Ostravy či Teplic.Součástí vlečky Královopolské strjírny je také zadlážděný úsek se žlábkovými kolejnicemi a tramvajovými výhybkami - snad pozůstatek z doby, kde se po kolejích stanice proháněly nově vyrobené tramvaje. Škodovky, plecháče a další typy vyjely z bran závodu do ulic Brna, Ostravy či Teplic.Součástí vlečky Královopolské strjírny je také zadlážděný úsek se žlábkovými kolejnicemi a tramvajovými výhybkami - snad pozůstatek z doby, kde se po kolejích stanice proháněly nově vyrobené tramvaje. Škodovky, plecháče a další typy vyjely z bran závodu do ulic Brna, Ostravy či Teplic.Součástí vlečky Královopolské strjírny je také zadlážděný úsek se žlábkovými kolejnicemi a tramvajovými výhybkami - snad pozůstatek z doby, kde se po kolejích stanice proháněly nově vyrobené tramvaje. Škodovky, plecháče a další typy vyjely z bran závodu do ulic Brna, Ostravy či Teplic.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Druhé Brno [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-12-10]
Dostupné z: http://druhebrno.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Kralovo_pole_zst/kralovo_pole_zst_115.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze