Brno

Předchozí Zpět Následující

Oproti původní trase místní dráhy z Brna do Tišnova dnešní spojovací kolej č. 905 uhýbá při cestě z obvodu starého nádraží do moderní stanice dvojicí esovitých oblouků víc k východu a stoupá o několik metrů výše. Brno, CZE 17. 2. 2015

Oproti původní trase místní dráhy z Brna do Tišnova dnešní spojovací kolej č. 905 uhýbá při cestě z obvodu starého nádraží do moderní stanice dvojicí esovitých oblouků víc k východu a stoupá o několik metrů výše.Oproti původní trase místní dráhy z Brna do Tišnova dnešní spojovací kolej č. 905 uhýbá při cestě z obvodu starého nádraží do moderní stanice dvojicí esovitých oblouků víc k východu a stoupá o několik metrů výše.Oproti původní trase místní dráhy z Brna do Tišnova dnešní spojovací kolej č. 905 uhýbá při cestě z obvodu starého nádraží do moderní stanice dvojicí esovitých oblouků víc k východu a stoupá o několik metrů výše.Oproti původní trase místní dráhy z Brna do Tišnova dnešní spojovací kolej č. 905 uhýbá při cestě z obvodu starého nádraží do moderní stanice dvojicí esovitých oblouků víc k východu a stoupá o několik metrů výše.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Druhé Brno [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-12-10]
Dostupné z: http://druhebrno.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Kralovo_pole_zst/kralovo_pole_zst_103.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze